04/01/2014

Grey and oversized

Asssim é o meu casaco favorito actualmente. (Muito) Previsível. Cinza, corte masculino assertoado, com grandes lapelas. Foi um presente de Natal certeiro, tal como a capa de iphone! Devo confessar que não sou fã de capas de iphone, geralmente parecem-me demasiado infantis, mas esta.. pareceu-me diferente :) 
Quanto ao resto do visual, bem, declaro-me culpada. Lá fui eu a correr para o porto seguro: riscas, skinnies, écharpe e as botas (sim, eu sei, as botas outra vez!). Mas contem com mais visuais com estas botas, ah pois!

Introducing my new favorite coat. So predictable. Grey, oversized, masculine silhouette, big lapels. It was a spot-on Christmas gift, plus the iphone cover. I'm not a big fan of Iphone covers, they usually have that childish vibe, but this one.. well, it was definitely different :) 
As far as the rest of the look is concerned, well, I pledge guilty. I ran to my safe harbor: stripes, skinnies, scarf and boots (I know, I know, those boots again!) :)













Photo credits: JF


Coat - Bimba&Lola AW13 
Jumper - Zara AW13 
Skinnies - Massimo Dutti (old)
Boots - Zara AW13 
Scarf - Zara Man AW13
Iphone cover - Kate Spade 



Sem comentários:

Enviar um comentário