23/04/2014

Low cost style: Full Spring

Pensando numa transição para a Primavera, onde a amplitude térmica faz com que o "vestir em camadas" seja absolutamente necessário, aqui vão as minhas escolhas, que eu ando a babar.. Não resisti às sandálias, e o resto só ainda não habita a minha morada porque o mundo real chama por mim! Mas o casaco de ganga oversized.. hmmmm...  bem, não custa nada ficar com a inspiração :)

I'm craving that sweet Spring weather that's almost here, for sure.. For now, layering is still the best way to adjust to the temperature bipolarity. Here are some of my choices for this Spring, that I wouldn't mind having on my closet asap! I already have the sandals, and that oversized denim jacket is haunting me :)



Low cost style: Full Spring


Monki white knit sweater
$48 - monki.com


H M satin blouse
$34 - hm.com


Monki cropped denim jacket
$76 - monki.com


Linea Weekend flat front pants
$84 - houseoffraser.co.uk



Mango long strap purse
$29 - johnlewis.com


Mango square sunglasses
$42 - mango.com

Sem comentários:

Enviar um comentário